Sivustomme käyttää evästeitä, jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt tämän. Lue lisää tietoa aiheesta

Pitäisikö soittaa isännöitsijälle? Vai kuuluuko tämä huoltoyhtiön tehtäviin? Milloin pitikään olla yhteydessä kiinteistösihteeriin? Aina ei ole helppo muistaa mikä taho vastaa mistäkin asumiseen tai kiinteistönhoitoon liittyvästä asiasta. TA:lla onkin jo useamman vuoden ollut käytössä sähköinen palvelupyyntölomake, jonka avulla asukas saa helposti yhteyden oikeaan vastaanottajaan.

iStock 610450660

Isännöitsijä, kiinteistösihteeri ja huoltoyhtiö palvelevat sinua kaikissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huoltoyhtiöllä on aina päivystysnumero, josta saat apua akuuteissa asioissa vuorokauden ympäri. Sähköinen palvelupyyntö on asukkaille suunnattu palvelu, jonka avulla saat yhteyden juuri oikeaan henkilöön. Sähköinen palvelupyyntölomake löytyy helposti nettisivuiltamme ta.fi/ota-yhteytta. Syötä lomakkeeseen ensin oma osoitteesi ja toimi sen jälkeen ohjeiden mukaan. Lomakkeeseen saat helposti lisättyä myös esimerkiksi kuvia selventämään asiaasi.

Sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että osaat valita oikean vastaanottajan, vaan järjestelmä vie viestisi automaattisesti perille annettujen tietojen perusteella. Saat sähköpostiisi kuittauksen, kun viesti on vastaanotettu ja uudestaan kun asia on hoidettu. Kaikki palvelupyynnön kautta ilmoitetut viestit jäävät myös talteen järjestelmään eikä ole riskiä, että viesti hautautuisi sähköpostiin.

Palvelupyynnön kautta voit helposti ilmoittaa havaitsemistasi pienistä vioista, asukasmäärän muutoksista, kysellä laskutusta koskevia tietoja tai antaa palautetta. Akuuteissa tilanteissa, kuten esimerkiksi vesivahingon yhteydessä, ole kuitenkin heti yhteydessä huoltoyhtiön päivystysnumeroon. Palvelupyynnön kautta tulleita ilmoituksia käsitellään pääsääntöisesti arkisin kello 8-16 välisenä aikana. Asiakaspalveluumme voit toki olla yhteydessä työaikaan myös puhelimitse, sähköpostilla tai chatin kautta. Asiakaspalvelumme osaa myös yhdistää sinut oikealle henkilölle.

Keneen otan yhteyttä?

Ota yhteyttä huoltoon

  • vikailmoitukset
  • ovien avaukset
  • piha-alueiden hoito
  • äkillisissä ja akuuteissa vahinkotilanteissa soita huoltoyhtiön päivystysnumeroon

Ota yhteyttä isännöitsijään

  • asuntotarkastukset
  • asuntoremontit

Ota yhteyttä kiinteistösihteeriin

  • avainasiat
  • autopaikat
  • vuokriin ja vastikkeisiin sekä muihin maksuihin liittyen
  • asukasmuutokset
  • talonkirjaotteet

Ota yhteyttä myyntineuvottelijaan

  • kun asunnon vaihto on ajankohtainen

Ajankohtaista