Sivustomme käyttää evästeitä, jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt tämän. Lue lisää tietoa aiheesta

Sosiaalinen vastuu

Vastuullinen työnantaja

Osaava henkilöstö on keskeinen voimavaramme. Tarjoamme työpaikan yli 150 ihmiselle, ja lisäksi työllistämme kesäisin useita kymmeniä nuoria eri puolilla Suomea. Olemme ylpeitä sitoutuneesta henkilöstöstämme ja heidän työpanoksestaan.

Henkilöstön hyvinvointi on meille tärkeää. Tuemme henkilöstömme työhyvinvointia mm. tarjoamalla turvallisen työympäristön, joustavan työajan sekä kattavat työterveyspalvelut. Päätoimipisteemme yhteydessä toimiva uusi henkilöstöravintolamme tarjoaa pääosin kotimaisista raaka-aineista valmistettua, sesongin mukaista ja terveellistä lounasruokaa. Henkilöstön vapaassa käytössä on pian myös uusi liikuntatila ja kuntosali. Meillä viihdytään pitkään ja työsuhteiden pituus on keskimäärin kahdeksan vuotta, vaikka kasvumme myötä meillä on myös suuri määrä uusia työntekijöitä joukossamme.

Olemme mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa, sillä haluamme tarjota nuorille turvallisia ja mielekkäitä työkokemuksia ja toimia esimerkkinä vastuullisesta työnantajasta. Tarjoamme harjoittelupaikkoja myös kiinteistöalan opiskelijoille ja tavoitteenamme on käynnistää säännöllinen oppilaitosyhteistyö.

Lue lisää:

Hyvinvointia ihmisille

Tuotamme hyvinvointia tarjoamalla asiakkaillemme turvallisen kodin, hyvät asuinolot ja paljon asumisvaihtoehtoja, joista valita omaan elämäntilanteeseen sopiva asunto. Asuntojamme on eri puolilla Suomea, joten esimerkiksi työn perässä muuttaminen ja asunnon vaihtaminen onnistuu helposti kauttamme. Tarjoamme kohtuuhintaisia asuntoja, mutta emme tavoittele edullisuutta asumisviihtyvyyden kustannuksella. Tarjoamme kodin tällä hetkellä noin 32 000 ihmiselle. Asukkaamme ovat tyytyväisiä asuntoihimme, mistä kertoo muun muassa alhainen vaihtuvuusprosentti.

Asiakkaita helpottavia ratkaisuja

Haluamme, että kodin hankkiminen tai vaihtaminen on mahdollisimman mukavaa ja helppoa. Palvelemme asiakkaitamme niin sähköisesti, puhelimitse kuin kasvokkain. Asiakkaitamme palvelevat paikalliset toimipisteemme sekä valtakunnallinen asiakaspalvelukeskus, joka neuvoo myös chatin välityksellä. Kehitämme jatkuvasti myös digitaalisia palvelujamme helpottamaan asiointia ja tiedonkulkua. Kohdekohtaiset asukassivut parantavat jatkossa asukastiedottamista.

Asukkaamme saavat tarvittaessa apua asumiseen liittyviin haastaviin tilanteisiin asukashallintovastaavaltamme, joka auttaa esimerkiksi maksuvaikeuksiin tai asumisviihtyvyyteen liittyvissä asioissa. Ratkaisua etsitään yhdessä asukkaan kanssa, mielellään mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Vaikutusmahdollisuuksia asukkaille

Meille on tärkeää, että asukkaillamme on mahdollisuus miellyttävään ja rauhalliseen asumiseen. Asumisoikeustaloissa järjestetään vuosittain asukaskokous, johon voivat osallistua kaikki 18 vuotta täyttäneet asukkaat. Asukaskokous valitsee keskuudestaan asukastoimikunnan, joka voi tehdä kiinteistöön ja asumiseen liittyviä kehitysehdotuksia kiinteistön omistajalle. Ehdotukset voivat koskea esimerkiksi kiinteistön kunnossapitoa, korjauksia, hankintoja sekä kiinteistön hoidon ja huollon järjestämistä.

Asukastoiminta perustuu vapaaehtoisuuteen ja asukkaiden aktiivisuuteen. Parhaimmillaan asukastoiminta on asukkaille mukavaa ajanvietettä, josta voi saada myös uusia ystäviä. Useat asukastoimikunnat järjestävät asukkaille yhteisiä tapahtumia ja toimintaa, kuten talkoita ja asukasiltoja. Asukastoimintaan on mahdollisuus myös vuokrataloissamme.

Uudiskohteissa asukkaillamme on mahdollisuus olla mukana vaikuttamassa uuden kotinsa materiaalivalintoihin jo rakennusaikana. Näin kodista saa tehtyä itsensä näköisen.

Lue lisää: Asukastoiminta ja hyvä naapuruus